Bestellen en bezorgen

Wanneer je bij jouwnieuwewifi.nl een bestelling plaatst ontvang je hiervan een bevestiging per mail. De producten die je bij jouwnieuwewifi.nl bestelt worden handmatig voor je in orde gemaakt.  Hierdoor ligt de levertijd hoger dan je misschien bij andere webshops gewend bent. Wij streven ernaar je product binnen 4 werkdagen te bezorgen.

Wij verzenden met PostNL en je ontvangt een Track & Trace code om je bestelling te volgen, je betaalt bij jouwnieuwewifi.nl geen extra verzendkosten. Naast verzenden naar een adres bieden wij je ook de mogelijkheid om je pakket bij een PostNL servicepunt af te laten leveren.

postnl_bezorgd1_516

Betalen

Wanneer je een bestelling plaatst bij jouwnieuwewifi.nl word je doorgestuurd naar de betaalpagina van onze betaalpartner Mollie. Hier heb je de keuze om te betalen met iDeal of Creditcard. Je betaling moet in goede orde ontvangen zijn voordat we je bestelling in behandeling nemen.

icon-payment-ideal icon-payment-mastercard

Retourneren

We hopen uiteraard dat je tevreden bent met ons product en dat het werkt bij aankomst. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn dan lossen we het graag voor je op! Bij jouwnieuwewifi.nl heb je 14 dagen bedenktermijn na ontvangst van je product. Retourneren kost bij ons niets extra’s.

We raden je aan je retour aan te melden via onze retourservice, vul hier je ontvangen trackingnummer en postcode in. Volg de stappen, kies je inleverpunt en print het retourlabel.
We doen er alles aan om je aankoopbedrag binnen 3 werkdagen na het ontvangen van je retour terug te storten op je rekening. Soms lukt dit helaas niet, maar je kunt ervan uitgaan dat het uiterlijk 14 dagen na aanmelding op je rekening staat.

Een alternatieve optie is om gebruik te maken van het Europees modelformulier voor Herroeping. Deze is meegestuurd met je orderbevestiging. Je kunt dit formulier gebruiken om binnen 14 dagen de koop te ontbinden.

Garantie

Is je product kapot na 14 dagen, dan kun je je product laten repareren. Op alle producten bieden we je 2 jaar garantie op fabricagefouten.

Een reparatie binnen de garantie is kosteloos. In het kort komt het er op neer dat je product bij normaal gebruik niet stuk mag gaan binnen 2 jaar. Voldoet jouw kapotte product aan deze voorwaarden, dan zorgen wij ervoor dat je zo snel mogelijk weer een goed werkend product in huis hebt. Wanneer je over een servicecontract beschikt sturen wij je direct een nieuw product toe en nemen wij de tijd die reparatie kost voor onze rekening.

Algemene Voorwaarden en Privacy Statement

Hier vind je de Algemene Voorwaarden en Privacy Statement van jouwnieuwewifi.nl. Deze voorwaarden zijn ook te vinden onderaan de homepage.
Wanneer u onderstaande links aanklikt worden de voorwaarden als een PDF gedownload.

Algemene Voorwaarden
Privacy Statement

Bedrijfsgegevens

jouwnieuwewifi.nl
Het Dok 22
1021 PW  Amsterdam

085-2220057
info@jouwnieuwewifi.nl

Kamer van Koophandel: 66041953
BTW-nummer: NL856370678B01

header-retina-logo-small